tantgigant

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Susanne Jonsson - 26 november 2010 19:37

...på lite kommande blogginlägg. Såklart om travare! Bl.a om de travraser som finns, skimmeltravare, travarkorsningar och kallblodstravarens egentliga rasuppbyggnad. Det är vad jag har börjat tagit fram gammalt material om. Men jag vet inte vart jag ska börja! Allt är lika intressant men egentligen borde det vara bäst att ta upp grunden och aveln av själva raserna.   Och vet ni! I framtiden kommer det förhoppningsvis dyka upp ett inlägg om Jollan och hennes släkt för jag har fått kontakt med uppfödaren som hade bild både på tanten som bäbis och hennes fux-iga mamma! Jag är så glad!!!   


Tanten har fått välförtjänt 2-dagarsvila och hon mår prima liv. Men imorrn gör vi ett ryck igen och tar en körtur på förmiddagen. Ska vara barnvakt åt mina vilda brorsbarn - tvillingar! Jag, Driva och sambo lär vara alldeles slut i huvudet innan den dagen är över!  


Bjuder på en gammal bild från 31 maj 2004 då jag och Johan tävlar 0,90 hoppning. Farbrorn han fyller precis 13 år på den dagen och jag var 17 år. Skit alltså, åren bara flyger iväg! Tänk att jag vågade hoppa så högt också, haha.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards