tantgigant

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Susanne Jonsson - 20 november 2010 18:59

Idag blev det mer seriöst då Sandra (http://sandrabystroom.blogg.se/) gjorde en uppsittning på stora tanten! Helt perfekt att ha hon ridandes på min då hon har en betydligt bättre sits och styrka än vad jag har så där kommer inte tant undan minsann!


Kramfors-ån har bestämt sig för att börja frysa till en aningens och det BRAKADE rejält mellanåt så lite spooky blev Jollan alltid men är väldigt imponerad av hennes jobb trots detta! Här har vi en pålla som kan göra en höna av en fjäder nämligen...


Fortsätter dressyrjobbet med takt och bärighet. Takten har faktiskt blivit riktigt bra har jag konstaterat och hon orkar hålla ihop traven mer än tidigare i höst. Högerbogen vill hon fortfarande trycka inåt och vara utåtställd men några steg fixar hon det också ibland! Galoppen var också mycket trevlig idag må jag säga   Inget avancerat jobb, påtar på med öppnor i skritt när vi rider ut istället för att nöta det på "banan" så kör vi mer travjobb istället.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards