tantgigant

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Susanne Jonsson - 21 november 2010 17:40

Ingen hästeri blev det idag! Har fått lite annat gjort och så har jag tagit en dragtur med hunden men får nog låna till mig en spark eller liknande annars kommer jag slå mig gul och blå! Kommer man susandes i nedförsbacke i full vovvegalopp och ett obefintligt gruskorn gör så att ena skidan näst intill kör fast i väglaget jag då var det nära att jag for i backen med dunder och brak!   Svettades som en gris och vaderna skrek när vi nästan var tillbaka till bilen och hunden då? Hon drog inte en enda suck... Så fort hon släpptes loss från den stora flåsande klumpen skenade ut på en snötäckt lägda och fick damp! Jo jo... mobba den utan kondis, gör det bara!   


Blev så full i skratt när jag kollade på filmen med Sandra och Jollan. Varför kollar man bakåt när hästen bajsar? Man känner ju igen "känslan" men liks förbannat vrider man på huvudet för att snegla bakåt för att bekräfta - jo hästen bajsar!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards