tantgigant

Alla inlägg under november 2011

Av Susanne Jonsson - 13 november 2011 18:44

Ställt av hästen, kommer inte uppdatera nånting på ett tag förmodligen. Hästen har varit väldigt fin tycker jag men det  märks att det blir för lite rida när vi är ute, asfalt överallt och bra underlag har vi bara långt ifrån som jag inte kan ta mig till efter jobbet. Hon saknar skritten i gångartsregistret och gnisslar tänder konstant efter att man tar tyglarna och lugnar inte ner sig. Har gjort en del dressyrpass på ridskolan och då känns hon fruktansvärt fin men jag får inte slut på energin i hästen ändå  på hemvägen är det samma visa varje gång, taktar/travar och gnisslar tänder, får hon trava hela vägen hem på asfalten är hon huuuur nöjd som helst men känns inte som något alternativ att köra det jobbet 3-4 dagar i veckan.


Ska se om ja lyckas få hem en vagn så kan jag stimulera hon på annat sätt ett tag. Tänkte passa på att ta ut ET också när ja fått hem vagn så hon får göra något annat. Nu vill jag ha snöööööö!


Har även tidsbrist nu då vi har fått tag i en jättefin lägenhet som vi ska lägga ner tid och energi på   och tant mår nog bara bra av att vila resten av månaden ut och eventuellt lite till innan vi kör igång igen!


på återseende  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards