tantgigant

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Susanne Jonsson - 15 november 2010 18:04

Behöver bli av med lite kraffs som vi inte använder! Är det något som är intressant är det bara att hojta till!


Förutom det som finns här nedan har vi:


Thiedemantygel svart 50 kr
Pannband
svart ponny/cob läder 10 kr
Sadelgjord, svart, 130 cm (ej läder) 50 kr
Gouge hjälptygel Stl cob 50 kr


Svart huva Stl ponny/cob 20 kr

Svart ponnyträns, körhuvudlag = platta remmar 50 kr

  


Svart pullarträns Stl Cob med flätade tyglar Vita sömmar med fint mönster! 200 kr SÅLD

  


Westernträns Stl full med tyglar, londonfärgat, 100 kr

Achenträns, svart med stenar, Stl full 100 kr

  


Allroundschabrak Stl Full, 30 kr st eller 50 kr för båda

     


Tvådelade bett med rörliga ringar. 12,5 och 13 cm, 30 kr st eller 50 kr för båda

Senskydd från Jacson Stl full, 100 kr



Av Susanne Jonsson - 15 november 2010 15:21

För en gångs skull har jag humöret på topp och allt känns inte så jävligt idag. Har just skickat iväg en ansökan om ett jobb jag verkligen hoppas på men jag får tvinga mig själv att inte ha några förhoppningar, som vanligt. Verkar ha sålt min Min Häst-samling som ligger och skräpar = 1000 kr rikare! Min älskade hund är mitt allt, hon märker direkt när jag är nedstämd och kommer och trycker in nosen under armen och tittar länge på mig med sina djupa underbara ögon och stora leverfärgade nos, man kan helt enkelt inte vara ledsen! Hon älskar snö och far omkring som en riktig pajas, vem kan inte le när man möts av den stora näsan!


     


Var det inte hunden som fick mig glad så är det mina stora bruna tant! Som slagg efter gårdagen fick hon gå ett lättare dressyrpass för att få bort slaggprodukterna ur musklerna. Fokus var bara på balansen och stretcha ut musklerna i en bärig form i alla 3 gångarter och fy klåen säger jag bara! Vilken häst! Idag var vi bruna båda två!


        

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards