tantgigant

Alla inlägg under september 2012

Av Susanne Jonsson - 1 september 2012 22:20

Fruktansvärt vrång... jag ogillar elektronik, allt som fungerar slutar ofta att fungera när jag är i närheten. Nu vill inte uppkopplingen fungera ens till 20% trots att jag både har trådlöst och mobilt nätverk. En liten kort film har nu stått och tuggat i en halvtimme på youtube, får inte ens upp hela sidan när jag ska ladda upp bilder från idag och allt är bara segt och dumt, samt att den förbannade stackars datorn är så urbota korkad, gah!


Nya tag blir det imorgon... just nu har jag bara lust att kasta det här skräpet ganska hårt i väggen, eller nått ^^ Jollan/Johan tokmyser på sitt nya superfina bete i sina täcken trots ett evigt regnande och Blåyge står nu hemma i stallet och han verkade komma jättebra överrens med Swift =)


Ja ni ser, kan inte ens göra smilysar. Tack och godnatt, lite jobb imorgon väntar!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards