tantgigant

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Susanne Jonsson - 24 maj 2011 19:15

Minst sagt! Imponerad över mig själv vilken energi jag besitter, allt flyter på och går bra.


Var över och jobbade en timme hos Micael, 6 ton hö skulle in på lon som jag och Pernilla underhöll oss med. Mör i armar och rygg men man fick sig ett härligt gympass! Hem och fotade Sandra när hon hoppade Hälge lite på ridskolan. Sedan var det egna pållan som fick sitt första klättringspass i Latberget och ett jättekort skrittpass på parkeringen för att testa bettet lite. Jäklar vad hon var stretig men inte så konstigt eftersom hon har stått över en månad, hon släppte efter riktigt fint efter ett tag och var med på noterna.  


Hämtade hem gubben från jobbet och åt middag innan det var dags för ridskolan igen och en dressyrlektion. Red en stor och lång herre vid namn Alfons och känslan jag hade genom hela passet var så bra! Sist jag red honom var jag både dyngförkyld och han var jättetung så jag fick ont i axlarna. Nu var han supertrevlig vilket också min instruktör tyckte!


Benen är alldeles skakig faktiskt! Och ändå längtar jag tills imorrnbitti då jag och Johans medryttare ska ta en skogspromenad uppför berget här bakom. Jag må vara sjuk... eller så är jag bara träningsugen helt enkelt!   Blev lite chockad när jag såg att jag gått ner 2 kg efter att jag varit sjuk = legat som en dösill och svullat gotta på helgerna. Det var under 6 veckor jag var konstant sjuk. Kan vara därför jag vill ut hela tiden, 1,5 månad orkeslös var man ju.


Den här lille mannen hälsade jag på idag hos G.Melander, jobbade hos honom när han tillverkades så har verkligen längtas tills han kom ut. Sötnos!

  



Min tanthäst från idag


 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards