tantgigant

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Susanne Jonsson - 8 november 2012 21:21

Underbara minusgrader! Förstår inte att folk hellre har kolsvart, plusgrader, regn och lera istället för minusgrader, snö m.m.


Imorgon ska det hämtas hö till gamlingarna, förhoppningsvis för sista gången inför vintern. Tycker Blåyge är duktig. Han var ute kl 6 imorse och jag tog in honom vid 20.00 och då har alla andra hästar gått in och han är varken orolig eller liknande. Gnäggar alltid lika glatt och går in snällt och fint.


Vi har inte gjort många knop någon av oss. Bara jobbat och fixat stallet. Sliten. Eftersom jag missade att det var kladdkakans dag igår så bäddade jag ner mig under täcket i soffan efter insläppet av djuren och njöt idag istället, välförtjänt, faktiskt ^^


 


För övrigt har jag missat att jag och min sambo officiellt firade 1 år tillsammans den 30:e oktober, vi var i lag redan innan det men det är som svårt att bestämma ett datum på det hela, speciellt när vi redan kände varandra sedan några år tillbaka. Kärlek till honom, han är det viktigaste jag har i mitt liv!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards