tantgigant

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Susanne Jonsson - 27 mars 2011 19:55

Jag trodde jag faktiskt skulle orka dra ihop en film nu ikväll men nä jag orkar bara inte tyvärr. 05.30 begav vi oss iväg emot Dannero för att släppa ut ponnyer & mocka, vid 06.40 åkte vi emot nästa stall och efter att ha skickat iväg Gunnar & Mona med 2 rödhåriga kallblodsdamer med i mitt tycke väldigt fula flätor i pannluggarna (tidspress!) och hej hopp de tog 2 segrar med förstapris på 40,000 och 20,000 kr! Jättekul! Trots de fula flätorna...


11.15 var vi hemma i Kramfors. 12 åkte vi igen till stallet, tränade 13.45 och hade lämnat av hästarna och lämnat transporten vid 16.00 Ut till Grubbe igen för att ta in hästarna där, sedan över till Mickes stall och slänga åt djuren hö och sedan till Dannero en sista gång för att ta in småttingarna. 18.15 var man äntligen hemma och där väntade en god middag.


Till träningen då, ska fatta mig kort då jag vill in i duschen. Hästen var kalasfin! Vi fick en hel del nya aha-upplevelser och ska träna på detta hemmavid, hur kul som helst!   Får återkomma med film/info imorrn eventuellt efter att ET har varit här. Fick jobba hos Micke imorrn och det tackar man inte nej till.


Jätteimponerad av syster Annelie och Johan! Herrn har väl gått ca 1-3 gånger i veckan beroende på hur mycket vi har jobbat/väder och då mest körning. Medryttaren har varit ute och ridigt kravlöst och idag går han som en klocka. Han har väl inte den bästa formen alla gånger men Annelie behöver bara sätta sig till rätta så gör han skolorna klockrent och vissa stunder var han jättefin! Rakt av att man blir avis... hon sitter som ett smäck på honom i filmen vilket inte många gör på den herren! Så en liten kort film bjuder jag på, såklart är det världens bästa gamle farbror   


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards