tantgigant

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Susanne Jonsson - 24 mars 2011 18:20

Just nu är det trögt i bloggen då det är kamerabrist och väldigt otrevligt väder med minusgrader och storm men imorrn kommer det roligare material, får återkomma!  Jollan kändes rakt av lat igår på dressyren men riktigt fin ändå, flyttade mycket för skänkel och tränade lite skolor samt några övergångar till trav. Johan gick för vagnen idag med hundarna i stormen. Världens coolaste grabb som knatade över tippad gran rakt över vägen, han tyckte vi var knasiga som ville kliva av vagnen för det, han tyckte det var himla onödigt att stanna i överhuvudtaget. Modigaste farbrorn  


Som lite utfyllnad för en seg blogg så bjuder jag på en bild ur arkivet. Jag tror rakt av att bilden är tagen vid min och Pernillas midnattstur vi tog en ganska blåsig sommarnatt. Red bort till badplatsen vilket jag tror är närmare 1 mil att rida tur och retur, minst. Minns jag inte helt fel red vi hemåt när morgontidningsbudet åkte sin runda... Underbart minne!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards