tantgigant

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Susanne Jonsson - 7 maj 2013 21:54

Snabba ryck, lämnade in papprerna för licensen för en vecka sedan och nu när jag kom ihåg att kolla så var jag redan inne i systemet som amatörtränare. Tänk så det kan bli, för ett år sedan fanns det inte på kartan att man ens skulle fundera på något dyligt.  Även om vi kanske inte kommer hela vägen fram med Blåyge så har det varit en spännande tid.


https://www.travsport.se/licensinnehavare/visa/634618/transtat


Herrn fick sig en motionstur emot Sjöbotten och faktiskt så var den LUGN. Tror han kände av ridturen från senast, som han ångade på i skogen är jag inte förvånad... Dessutom är han så känslig i sina hovar när vägen är hård och han trampar på lite sten. Nog för att han funderade på att ge sig iväg ibland men samtidigt var han mycket lugn och lyssnade på förhållningarna, skönt att han fick sig en lättare tur, alla pass ska inte vara jobbiga tycker jag. Nästa sväng tar vi nog tryckvagnen.


Nu ska jag allt planera in ett Grubbe-besök, få se om vi kan lyckas få hänga på bakom Pernilla och något kallblod så vi får se hur han både uppför och tar sig.  

Av Susanne Jonsson - 7 maj 2013 16:04

Utringd på jobb under förmiddagen. Vi har roat oss med att riva ner transporten, trött vagn... Får se om det går att åtgärda.

Tog några timmar att riva ut, tog och slängde på ett andra varv med färg på sulkyn, mer än nöjd med färgvalet! :-)

Lite middag på det.här så är det Blåyges tur att komma utanför hagen, tror vi kör en motionstur faktiskt.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards