tantgigant

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Susanne Jonsson - 8 juli 2012 23:52

De senaste ridturerna har bara spenderats i skogen, det finns inget bättre sätt att ladda batterierna med helt enkelt och hästarna har varit mer än nöjda.


Red hem dom idag till Storbacken igen, 2 timmars tur kanske? Genom skog, genom ytterdelen av Kramfors och sedan ute på landsbygden igen och i slutet av turen travade vi en sväng och då vaknade den där tanten till rejält! Alltså jag förstår inte vart denna häst får sin energi ifrån!  Vi har även fått lägdorna slagen här så vi kan trimma lite dressyr, återstår att se om vädret tänker vara lite pissigt som det är just nu. När jag får hem dressyrsadeln kvittar det, då ska det dressyras!


Just nu saknar jag bara lite naturhinder att flyga fram över, den där hoppmänniskan vaknar extra mycket när det är naturhinder och speciellt Johan tycker det är vansinnigt kul att hoppa i terrängen, då går han som tåget! Bilden nedaför är från 2007 när vi deltog i en hubertusjakt, visst ser dom glada ut de gamla djuren? Tina (RIP) främst då 15  år och Johan 16 år.


 

Av Susanne Jonsson - 8 juli 2012 22:33

Det är faktiskt tråkigt när folk inte är mer insatta i denna djupgående lag. Men för den som vill lära sig mer om sin rätt som fotograf kan läsa den här länken, jag tyckte den var mycket intressant och lärde mig faktiskt lite mer om våra rättigheter som fotografer   


http://www.fotosidan.se/cldoc/vad-far-man-fotografera.htm

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards