tantgigant

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Susanne Jonsson - 11 februari 2012 20:43

När jag ska ha tid och uppdatera bloggen nånting   fullt upp mest hela tiden känns det som. Torsdagens dressyrlektion har jag på film som jag ska försöka få över till datorn och fixa hit iaf, känns som om vi har gjort stora framsteg bara på någon vecka nu! Har inte kört något galopparbete på länga i ridhuset men vi fick beröm att hon har stärkt sig i galoppen nu när vi körde en fattning i vardera galopp på volten. Tömkörde hon idag hemma i paddocken, något jag inte gjort på år och dar faktiskt! Men var nog inte så lyckat då paddocken inte är skottad, finns ett bra voltspår åt hästen men jag fick pulsa i uppsprungen djupsnö så att säga - ostabilt och jobbigt!   


Hon fick gå i galopp för första gången för töm iaf och det blev lite cirkus då jag fick ila på som sjutton själv och då blev tant väldigt upprörd och gasade på och blåste som en drake, huuuuga va sjutton gör du matte!   Vårat lilla pass bekom hon ingenting men hon fick jobba genom alla gångarter åtminstone, bra för kroppen och hon såg väldigt nöjd ut när hon fick gå ut i hagen igen.


Imorrn blir det långtur med syster och Johan    Brukar alltid bli trevliga turer så det blir trevligt.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards