tantgigant

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Åh vad jag blev glad!

Av Susanne Jonsson - 2 december 2010 21:04

För jag fick bilder av Maria (http://transportaren.blogg.se/) på mina två älsklingsdjur. TACK! Det ni nu ska få se är det inte allt för många som har sett faktiskt! JAG hoppar min Jollan! Sätter hellre upp andra som inte är så pass "hopprädd" som jag är. Att jag har flängt omkring på Johan i flera år kan ingen ha missat    På bilderna är det faktiskt bara andra gången någonsin jag hoppar henne, första gången på riktiga hinder, har bara hoppat någon stock ute annars, haha!


Pay and jump, 21 september 2009

            


Oh hjälp! En fotograf!!!

  

och såklart älskade farbror Johan! Här har vi någon som tycker hoppning på lagom höjd är det roligaste som finns! Kolla bara blicken på den gamle mannen!

          


och på tal om glad, så här glad är ofta jag när jag rider på världens bästa Johan!    Har så otroligt fina minnen tillsammans med den här raringen.

     

 
 
Amanda

Amanda

2 december 2010 22:13

Vad fint :D Hon hoppar faktiskt riktigt fint, ibland hänger man dock inte riktigt med (talar för mig själv där) :P
Hon är häftig :)
Och bra ridet Sussi ;D

http://www.passionpellini.blogg.se

Susanne Jonsson

3 december 2010 08:54

Hon hoppar kanooon bara det blir rätt :) Hon gör sig nog till sitt rätta utomhus såklart än så länge *S* Nu är mina grejer på ingång! WIE! Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Jonsson - 17 februari 2016 22:33


Nästan, åh så nära men ändå långt borta. Det kom snö, perfekt att galoppträna i och sen kom ösregnet och plusgraderna och så helt plötsligt mer snö och kallgrader. Fin snö men med en mindre fin skare under som bara tillåter skritt, tyvärr är inte gal...

Av Susanne Jonsson - 2 februari 2016 12:11

Konstigt nog infinner sig sällan lusten att blogga längre, trots att jag förmodligen spenderar alldeles för mycket tid framför datorn.   Nåja. Det rör på sig bland hästarna här. Stårsa kom hem för 1,5 vecka sedan. Hon hade några tuffa dagar med a...

Av Susanne Jonsson - 6 januari 2016 22:42



Ibland undrar jag vad jag har gjort för ont här i livet.   Borina ska vi kolla upp för hon har inte känts helt hundra ända sedan hon kom hit, har musklat sig riktigt fint men det finns frågetecken kring den hästen fortfarande. Fått sig en genomgå...

Av Susanne Jonsson - 12 december 2015 19:55


Lite nysnö ovanpå blankisen gjorde det hela lite mer spännande. Gjorde säsongens första vurpa imorse, tack för den. Syster har kört Borina med tryckvagnen och Moniqa fick gå som handhäst bakom då jag jobbar hela helgen och hinner inte köra henne....

Av Susanne Jonsson - 10 december 2015 22:43


Mara fick en otroligt duktig hästkarl i speedcarten igår. Har varit osäker på om hon är allmänt sned, om hon har ont eller om den rackarn lurar mig med sitt galopperande då jag är så rädd om henne efter allt arbete vi lagt ner på att få henne rak. Ko...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards