tantgigant

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Susanne Jonsson - 1 februari 2013 18:01

Rockarden har nu 2 bättre däck på sig, tack min älskade sambo och Jimmy!

I förmiddags tog jag och Driva en 7 km promenad för att kolla in lite vägar att köra på, mums säger jag då bara!

Vid 1 tiden var det kört. Har fått blod i urinen igen, sprungit på toa hela tiden direkt efter att man har varit där och fått ont i ryggen över njurarna. Att bara göra stallet klart var en pärs. Suck bara till att vila :-(

Av Susanne Jonsson - 1 februari 2013 07:19

Men det får bli senare, just nu har tränaren krupit tillbaka i sängen efter att ha släppt ut djuren vid 6.30, var trött idag för första gången jag vaknade före väckaren så lite mer vila skadar inte.

Sambon jobbar till 14, ska se om vi lyckas byta däck på rockarden annars får vi ta en till ridtur på eftermiddagen.

Det måste ringas samtal och tvättas här hemmavid så det blir bra med senare träning, den stora fördelen att ha han hemma på gården! :-D hovslagaren var på besök igår så nu är gamlingarna och Blåyge nyskodd och Vide verkad, skönt!

Tog 2 bilder på B innan en träning för en tid sedan då det slog mig vad fin han har blivit över korset! För visst har han blivit mycket mer musklad samt ger ett betydligt mer avslappnat uttryck?

Måste skrämma igång datorn och leta upp några gamla bilder och kolla!

Tar med en bild på en mycket trött Driva också som få fått varit med och jobbat hela dagen. Hon brukar vara aktiv när hovis kommer på besök men hon ville hellre sova. <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards