tantgigant

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Susanne Jonsson - 17 februari 2013 15:19

Skrittur längst skogsvägen för att få ur eventuella slaggprodukter ur muskulaturen efter gårdagens körning då han knatade på i så pass bra tempo. Lugn och fin redan från start :-)

Imponerade idag! Längre upp på berget är det oskottat på ett tag och smalare väg. Fick 4 skotrar bakom oss på avstånd, var osäker på hur han skulle reagera då han bara har sett skotrar på håll. Hade det varit Jollan och Johan hade man släppt förbi direkt. Finns en vändplan längre upp så vi travade en bit men den var längre bort än vad jag trodde så vi provade att släppa förbi dom när han kändes bekväm med att ha dom bakom (vilket inte tog lång tid).

Lite spänd när den första skulle förbi då han stod med rumpan emot dom men han stod blickstill och höll på att snusa den sista föraren i huvudet då han blev nyfiken :-P hundarna var duktiga som klev åt sidan och mötte upp mig :-) Han har ett fantastiskt psyke! :-)

Pigg herre på vägen hem, kändes bra i kroppen.

Vilodag imorgon. Nu ska jag åka och rida min drakhäst Jollan <3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards