tantgigant

Alla inlägg under juni 2012

Av Susanne Jonsson - 17 juni 2012 22:13

En enorm spärr släppte, galopphoppar småhinder och travar bommar med tant



Av Susanne Jonsson - 17 juni 2012 21:39

Nu är jag tillbaka på allvar igen. Mycket att göra, lite tid! Tävlingssäsongen är igång på jobbet och det blir mycket trav, tidiga morgonar och sena kvällar/nätter, fantastiskt kul! Kommer en hög med inlägg, ligger efter massor   Har beställt ett nytt objektiv till kameran och snart har jag 16 dagars semester, nu jäklar ska det bli fotografering!!!  


Såg att filmen när Johan vann LD-klassen var borta? Här kommer den igen

  

Av Susanne Jonsson - 2 juni 2012 15:00

Ser jag tokigt eller kom inte ens filmen med på Maria och Jollan? Här är den igen isåfall, från 23 maj



Hinner inte med mig i allt det jag vill göra, eller jo hyggligt iaf men inte mer. Har en del bilder och filmer på lager till bloggen men när sjutton ska man ta sig tid och ork till det, inte för tillfället iaf   Jollan vilar lite för jag saknar helt enkelt lust att rida här i Frånö nu, asfalt och stenhårda grusvägar alternativt gå på ridskolan och det har blivit för mycket sånt på sistone (ridskolan alltså) och var så nöjd över hennes hoppträning så vi pausar därefter. Johan har bott med henne ute i hagen en veckas tid nu dygnet runt och de mår så bra över att få vara tillsammans igen. Imorrn ska Johan gå hoppderbyt, hoppas han är lite harmonisk, galet pigg förra året   Sedan flyttas dom på bete efteråt, längtar!!! Hagen blev superfin och tanten ska igång ganska omgående hade jag tänkt, en massa skog, skidbacken som klätterbacke, en liten gammal plan som ridplan och härlig sandväg genom skogen uppe på berget och förbi slakteriet, livskvalité!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards