tantgigant

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Susanne Jonsson - 22 juni 2012 23:45

Bästa jag någonsin har haft för det har inte varit några måste utan har tagit dagen som den kommit!


Sovmorgon till 10.00 ca och sedan bara umgåtts med min älskade sambo. Runt 15.30 for vi till en kompis och hade mysgrillning ute på gräsmattan på filtar. Iväg och rida min fina häst tillsammans med syster och Johan, vi utforskade skogsvägar och lyckades fördriva 2 timmar där ute, helt underbart mysigt och perfekt för att ladda batteriena, att tant sedan var helt fantastiskt myspys och alldeles glad satte verkligen pricken över i:et   


På vägen hem från hästarna ringde min kära vän Pernilla som berättade den roliga händelsen att hon och hennes sambo hade förlovat sig och fick en inbjudan till deras släkt sommarstuga där det var en hel hög med folk. Vi gjorde upp i 2 brännbollsmatcher och vardera lag fick vinna så alla blev nöjda   


På vägen hem var det bara en sån där fantastisk sommarkväll, solen var liksom på väg upp igen och luften var kall och klar. Perfekt kan man beskriva den med, det som saknades var min sambo som jobbar 22.00 - 06.00, saknar!


Nu ska jag ladda inför en härlig lördag! Vi har redan planerat in en körtur med farbror och Jollan ska jag rida bakom, då lägger vi in lite trav och galopp också tror jag allt, har bara skrittat än så länge med dom   


 

Av Susanne Jonsson - 22 juni 2012 13:32

Hade fantastiskt roligt, tyvärr fick jag inte ut något objektiv då det ligger på ett café och inte posten, mummel mummel... men bilder blev det ändå men bjussar bara på en travbild då det faktiskt inte var själva travet som lockade. Eller ja självklart är det trevligt att titta på hästar och några riktigt fina lopp är det alltid under denna sena kväll som bl.a Midnattspokalen, bilden är från målgången just från det loppet!


Pernilla med segertavlan från rekordritten med Nordblomma


Midnattspokalen 2012, You Bet Hornline

 


Min karl

 


Seriösa Bonden! ^^

 


Sandra, Johans förra medryttare :)

 


min älskade syster ger mig en nice blick ^^

 


och så han som betyder allra mest i mitt liv   

   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards