tantgigant

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Susanne Jonsson - 22 augusti 2012 22:25

Lite iaf, beror på att det är så mycket annat just nu så jag tror jag överger bloggandet ett tag framöver. Förhoppningsvis ska ett nytt spännande kapitel starta i mitt liv men det återstår att se hur det blir, eller ja helst 2 kapitel, nä 3!


Idag har vi åtminstone varit och kikat på en till gård, tyvärr låg den alldeles för långt "hemifrån". 3,3 mil från Kramfors och rätt ut åt fel håll, var inte ens samma kommun faktiskt kom vi fram till utan tillhörde Sollefteå. Gården låg dock superfint och väldigt lugnt, stor gård och massor av roliga tillbyggnader bl.a en alldeles ny grillkåta men kåken tilltalade oss inte och ladugården var alldeles för gammal för att den ens skulle vara lite praktiskt att göra nånting åt. Förmodligen är både den och kåken från tidigt 1900-tal så ja det var låååågt i tak. Skulle behöva riva ut både tak, golv och väggar för att få något bra av det hela.


Så nä, annars låg det rätt i kurs när det gäller pris men inget för oss. Imorrn ska jag ringa och boka tid med en karl om en annan gård bara några kilometer från Kramfors centrum, spännande!   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards