tantgigant

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Susanne Jonsson - 12 augusti 2012 21:58

Glömde tränset i stallet så fick ta det tyska hacket. Kan knappt förstå att jag red på det förut jämnt innan hon började fungera på bett, haha det gick skit! Vi vinglade så nå kopiöst båda två, mest jag som for omkring som en trasa. Började med krångel från början när jag satt upp efter promenaden dit, Jollan var otroligt irriterad och markerade att hon hade obehag i ryggen. Satt av och körde en stretching av ryggmusklerna och ruckade lite på ryggkotorna bakom sadeln och satt upp igen och då gick det bra, förmodligen en nerv i kläm.


Tog en galopp i vardera varv, fick ett gott skratt i första galoppen för hon busade lite, andra gången någonsin med ryttare på ryggen och vad kan man göra förutom att skratta, hon har ju ett sätt som inte går att beskriva! Några hopplaskutt med halsen lååång och öronen rakt ut!


Fuuul är vad hon är då   

 


Det var väl inget vidare pass men jag är fortfarande så glad över att hon är så lugn, blev inte upp i varv en enda gång, gillas!

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards