tantgigant

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Susanne Jonsson - 23 december 2012 21:23

Nu blir de 2 "lugna" dagar hemmavid innan det blir lite jobb i mellandagarna här.


Fick ett sms på jobbet att Blåyge var på rymmen igen, förväntade mig en totalt nedriven hage som vi lagade igår men han hade lyckats pillra av översta grindtråden och helt enkelt skuttat ut, tack för det iaf!


Vi fick en ny familjemedlem igår för övrigt, en omplaceringskatt. Det var meningen att han skulle flytta till oss senare men hans "kattkompis" hos förra ägaren var så väldans elak emot honom så det blev ohållbart så nu har han fått flytta till oss i lägenheten. Han kallas Enzo men har såklart ett sånt där jättelångt och krångligt namn egentligen, är av rasen Abessinier. Den katten kostade 1500 kr mer som kattunge än vad Jollan kostade för mig att köpa, humor.  


Kamrat Enzo!

 


Nu ska det laddas för tidig uppstigning imorgon på julafton för att rida gamlingarna en sväng och motionera hunden samtidigt så hon är lite nöjd för dagen sedan, ska hälsa på hos mamma först och sedan far vi till sambons föräldrar emot kvällen. Varför känns de som om man kommer att näst intill explodera över all mat och fika...


Hittade 2 härligt vintriga bilder på Driva i vinterlandskap. Och så bjuder jag på en bild på mig själv när jag hade en fotosession, hittade en tomtedräkt hemma hos mor för några år sedan, en sån kunde man ha väldigt roligt med tydligen.   


-27 grader, stoppar inte oss!

 


Driva i stora världen

 



GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!   


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards