tantgigant

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Susanne Jonsson - 2 januari 2012 18:02

Ett sånt här är på ingående som min syster har shoppat åt mig begagnat med tillhörande kandarstång   kan vara kul å ha till fotograferingar bland annat tycker jag


   

Av Susanne Jonsson - 2 januari 2012 17:16

God fortsättning på er! Här idag har det spöregnat hela dagen lång, nu snöar det dock istället men man blir ju helt deprimerad när den fina snön försvinner... Pållarna på jobbet ville gå in redan innan lunch de stackarna... tur de är ordentligt täckade.

Bjuder på lite filmer från den 25:e december och då menar jag verkligen på bjuder   red själv tillsammans med en kompis på en ridskolehäst och jaaaa det syns på min sits och handhållning, snacka om ovanor jag har dragit på mig igen, hehe. Hästen var trevlig åtminstone och hon är ju då inte i full form så att säga, men svår i skritten är hon som vanligt, undra om ja inte rider hon tillräcklig mycket där. Blir nog bättring bara vi kommer igång med träningarna igen. Är mest bara glad att hon fungerar så bra på ett vanligt milt bett   galoppen blir hon väldigt spänd i stundvis men samma där, hon har aldrig fungerat så bra i galoppen med vanligt 2-delat. Red hon i ridhuset den 31:a också, lite mera spänd men annars fin, gjorde mera galoppjobb och det var mycket springande och rännande men släppte stundvis till jättefint, tog fattningarna bra annars. Skrittade hela vägen hem, wiho!   








Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards