tantgigant

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Susanne Jonsson - 30 juni 2011 19:54

Det är för få timmar på dygnet. Red hästen i måndags åtminstone, ett lätt dressyrpass som gick ut på att få henne lägre i formen, tisdagen gick åt att först vara på jobbet och därefter på Solänget på trav med min passhäst, 23.30 var jag hemma igen i sängen.


Jag vill så mycket mer än vad jag hinner med just nu och Jollan har blivit lidande. Inte för att hon verkar klaga, hon är ju ingen workaholic egentligen, bara när man väl sitter där uppe ^^ Men nu ska jag och syster ta oss en tur så får hon sig en genomkörare imorrnkväll. Lätt träning på lördageftermiddag för min instruktör *gilla*


 

För övrigt var jag med Kramforslaget i Div III dressyr i Njurunda i söndags! De vann omgången samt hela div!!! Hur skoj som helst och denna dag var det dessutom bara ridskolehästar med   


Från vänster


Sara & Jack, f.d ridskolehäst

Camilla & Charmör, f.d ridskolehäst

Frida & Soleil, aktiv ridskolehäst

Maria & Neron, nyligen f.d ridskolehäst

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards