tantgigant

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Susanne Jonsson - 9 juli 2011 10:45

Vilken fantastisk värme vi har fått, har dragit på mig en otroligt icke vacker solbränna efter att ha jobbat hela veckan ute i kanonvädret!


Hästarna hemmavid har gått lite på halvfart då vi väntar på hovslagarn som har fullt upp med höskördarna. Lite lugnare turer har de gått och Johan har t.om lyckats dragit på sig en sommarmage! Det har liksom inte hänt på 10 år!  


Kroppen har varit väldigt sliten då jag har fått mer och mer förtroende på jobbet och igår hade jag hela stallet själv + 4 hästar och köra samt 1 ridning och det blir tajt med tid då kom jag fram till. Men det positiva är att jag är mycket starkare i min kropp och det märks vid ridningen hemmavid! Passade på att rida nu på förmiddag för att slippa bromsen trodde jag... jädrans envisa insekter det där! Har säkert ett 20-tal bett själv efter veckan dessutom.


Men tant var fruktansvärt fin! Vad har hänt med oss känns det som, tant är mycket stadigare och jag klarar av gallant att balansera upp och stödja henne mer än tidigare. Tyvärr inga bilder/filmer att bjuda på ännu men inom en snar framtid hoppas jag.


Bjuder på en gammal badbild så länge på Pernilla och Tina som jag gillar skarpt!   


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länka


Ovido - Quiz & Flashcards